Medlemsvilkår for Helseblikk trening

  1. Generelt
    – Medlemskap i Helseblikk AS er personlig og kan ikke overføres til andre.
    – Medlemskapet gir tilgang til Helseblikk AS sine tjenester og aktiviteter innenfor senterets
    åpningstider.

    Utstedelse og bruk av inngangskort:
    – Ved innmelding utstedes et personlig inngangskort som gir tilgang til våre fasiliteter.
    – Kortet kan hentes i kontortid mellom kl. 09.00 og 16.00 på hverdager.
    – Ved tap av inngangskort påløper et gebyr på kr. 100,-.
    – Kortet er personlig og kan ikke lånes ut. Misbruk kan føre til suspensjon eller oppsigelse av
    medlemskapet.

  2. Angrerett
    – I henhold til angrerettloven har du som privatperson rett til å angre på kjøpet innen 14 dager
    fra kjøpsdato, forutsatt at tjenesten ikke er påbegynt.
    – For å benytte angreretten, kontakt oss skriftlig på hei@helseblikk.no innen angrefristen. Ved
    godkjent angrerett refunderes beløpet innen 30 dager.
    – Eventuelle returkostnader for fysiske varer bæres av kunden.
  3. Medlemmets helsetilstand
    – Medlemmet er selv ansvarlig for å vurdere om helsetilstanden tillater deltakelse i aktivitetene
    uten risiko. Helseblikk AS påtar seg ikke ansvar for skader som følge av medlemmenes helsemessige forhold.
  4. Kontraktsperiode og oppsigelse
    – Vi tilbyr medlemskap med og uten bindingstid.
    – Månedlige medlemskap med binding (6 eller 12 måneder) og medlemskap uten binding løper
    til de sies opp.
    – Oppsigelse må skje skriftlig til hei@helseblikk.no med én måneds oppsigelsestid regnet fra
    bekreftelsen på mottatt oppsigelse.
  5. Prisjusteringer
    – Helseblikk AS forbeholder seg retten til å justere priser i henhold til gjeldende prisliste.
    Prisendringer varsles minimum 30 dager i forkant.
  6. Manglende betaling
    – Dersom betaling uteblir, kan medlemskapet suspenderes til betaling er mottatt.
    – Ved forsinket betaling kan det påløpe renter i henhold til renteloven, samt eventuelle
    inkassokostnader.
  7. Betalingsbetingelser
    – Alle medlemskap og tjenester betales forskuddsvis gjennom vår integrerte nettbutikk på
    nettsiden (WooCommerce).
    – Betaling skjer via godkjente betalingsløsninger som Vipps, Klarna eller andre alternativer
    angitt på nettsiden.
    – Ved binding trekkes beløpet automatisk fra kundens konto eller kort etter bankens
    godkjenning.
  8. Frysing av medlemskap
    – Medlemmer kan fryse medlemskapet ved dokumenterte spesielle omstendigheter som
    sykdom, skade, graviditet, militærtjeneste eller lengre reiser.
    – Fryseperioden må være minimum 30 dager og maksimalt 365 dager.
    – Søknad om frys sendes til hei@helseblikk.no med nødvendige bevis.
    – Innbetalinger for fryseperioden vil bli kreditert til den aktive perioden.
  9. Endring av kundens opplysninger
    – Medlemmet er ansvarlig for å oppdatere kontaktinformasjonen hos Helseblikk AS.
    – Helseblikk AS er ikke ansvarlig for kommunikasjon som ikke når medlemmet på grunn av
    mangelfulle opplysninger.
  10. Ansvar for eiendeler
    – Helseblikk AS er ikke ansvarlig for tap eller skade på medlemmenes eiendeler.
    – Vi anbefaler at medlemmer ikke etterlater verdisaker uten tilsyn under opphold på senteret.
  11. Endringer i tilbud og åpningstider
    – Helseblikk AS forbeholder seg retten til å justere timeplaner, redusere antall treningsøkter eller
    endre åpningstider.
    – Varsel om slike endringer gis i forkant der det er mulig.
  12. Behandling av personopplysninger
    – Alle medlemmer registreres i vår database, og opplysninger behandles i samsvar med
    personopplysningsloven.
    – Opplysningene brukes kun til å administrere medlemskap og tjenester og deles ikke med
    tredjeparter uten samtykke, med mindre det er nødvendig for å oppfylle avtalens formål.
  13. Bruk av dopingmidler
    – Salg, bruk eller distribusjon av dopingmidler i våre lokaler medfører umiddelbar utestengelse
    uten rett til refusjon.
  14. Konfliktløsning
    – Ved uenigheter mellom medlemmet og Helseblikk AS, skal konflikten forsøkes løst gjennom
    dialog. Dersom enighet ikke oppnås, kan saken bringes inn for Forbrukerklageutvalget eller
    lokal domstol.
    For spørsmål eller ytterligere informasjon, kontakt oss på hei@helseblikk.no.
    Ved å akseptere disse vilkårene bekrefter du å ha forstått og akseptert de rettighetene og pliktene som følger med medlemskapet hos Helseblikk AS.

Medlemsvilkår for Helseblikk lege

Medlemskapet betales pr måned eller per år, forskuddsvis, og fornyes automatisk. Abonnementet kan når som helst sies opp etter utgangen fra inneværende periode. Inkludert i abonnementet er time på dagen, prioritert booking, årlig full helsesjekk inkludert, halv pris på legetimer, barn under 18 år i familie inkludert.

Medlemsvilkår for Helseblikk medlemskap

Medlemskapet betales pr måned eller per år, forskuddsvis, og fornyes automatisk. Abonnementet kan når som helst sies opp etter utgangen fra inneværende periode. Inkludert i abonnementet er 20% rabatt på fysikalsk behandling, treningsmedlemskap og hudbehandling. Gratis e-reseptfornyelse og prioritert tilgang ved ventelister.